Με το Δήμαρχο Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκο συναντήθηκε ο υποστράτηγος της Π.Υ. κ. Μ. Αποστολίδης

04/03/2020
image_print

Συζήτησαν για ζητήματα πολιτικής προστασίας και ιδιαίτερα θέματα πυρκαγιών

Τον Δήμαρχο Καρδίτσας κ. Βασίλη Τσιάκο επισκέφτηκε ο Συντονιστής Επιχειρήσεων Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας του Πυροσβεστικού Σώματος υποστράτηγος Μάριος Αποστολίδης συνοδευόμενος από τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καρδίτσας κ. Γεώργιο Νταουτά. Στόχος της επίσκεψης των στελεχών του Πυροσβεστικού Σώματος ήταν να ενημερωθεί ο Δήμαρχος για ζητήματα πολιτικής προστασίας και ιδιαίτερα για ζητήματα που σχετίζονται με τις πυρκαγιές ενόψει και της θερινής περιόδου. Ο συντονιστής κ. Αποστολίδης ενημέρωσε το Δήμαρχο για την ανάγκη να υπάρξει ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών σε θέματα που αφορούν σε πυρκαγιές είτε δασικές είτε και αγροτικές. Εξήγησε ότι πλέον έχει εκπονηθεί νέο επιχειρησιακό σχέδιο με την ονομασία “Ιόλαος” στο οποίο σταδιακά θα πρέπει να προσαρμοστεί όλος ο εμπλεκόμενος κρατικός μηχανισμός. Ο κ. Αποστολίδης πρόσθεσε ότι πλέον και λόγο της κλιματικής αλλαγής, θα πρέπει να υπάρχει εγρήγορση ώστε να μην εκδηλώνονται μεγάλες και επικίνδυνες πυρκαγιές. Επίσης προσέθεσε πως μεγάλη έμφαση θα πρέπει να δοθεί και στην πρόληψη των αγροτικών πυρκαγιών. Από την πλευρά του ο Δήμαρχος κ. Β. Τσιάκος ευχαρίστησε τον Συντονιστή για την επίσκεψη και την ενημέρωση που του έκανε. Σε ότι αφορά τον επιχειρησιακό σχεδιασμό εξήγησε πως η Δημοτική αρχή έχει άριστη συνεργασία με το πυροσβεστικό σώμα και τους αρμόδιους πολιτικής προστασίας και πάντοτε προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της πολιτείας, με στόχο την προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών καθώς και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Εξάλλου όπως υπογράμμισε υπάρχει μακρά εμπειρία αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών από την προηγούμενη θητεία στην Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας η οποία είναι πολύτιμη και βοηθάει στην αντιμετώπιση κρίσεων σε επίπεδο Δήμου. Στη συνάντηση παρέστη, ο αντιδήμαρχος κ. Σπύρος Κουρτεσιώτης αρμόδιος για θέματα πολιτικής προστασίας, ο Γ. Γ του Δήμου κ. Π. Γαλάνης και υπηρεσιακά στελέχη.