Αναφορά αιτημάτων – προβλημάτων μέσω κινητού στον Δήμο Καρδίτσας

02/03/2018
image_print

Αναφορά αιτημάτων – προβλημάτων μέσω κινητού στον Δήμο Καρδίτσας
Η δωρεάν εφαρμογή «myKarditsa app» για android ή ios κινητό ή τάμπλετ αποτελεί μία σημαντική δράση
στο πλαίσιο των έξυπνων εφαρμογών αστικής καινοτομίας

Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες του Δήμου Καρδίτσας μπορούν πλέον πέραν του τηλεφωνικού αριθμού 2441076000, να αναφέρουν μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, προβλήματα που εντοπίζουν στην περιοχή τους, καταχωρώντας τα αιτήματα τους, προτείνοντας λύσεις και ελέγχοντας την εξέλιξη αυτών μέχρι την ολοκλήρωση τους, μέσω της νέας έξυπνης εφαρμογής «myKarditsa app«.

Με στόχο να δώσει την δυνατότητα στους κατοίκους να αναφέρουν εύκολα και άμεσα πιθανά προβλήματα που εντοπίζουν σχετικά με το οδόστρωμα, τους κοινόχρηστους χώρους, τον ηλεκτροφωτισμό, την καθαριότητα, το πράσινο, τα αδέσποτα ζώα ή οτιδήποτε άλλο παρατηρούν, ο Δήμος Καρδίτσας προσφέρει σε όλους δωρεάν την εφαρμογή αιτημάτων «myKarditsa app«.

Το αίτημα μπορεί να περιλαμβάνει περιγραφή, φωτογραφία και τοποθεσία αναφοράς, ενώ αφού καταχωρηθεί, κατευθύνεται αυτόματα στο αντίστοιχο τμήμα του Δήμου ώστε να προχωρήσει προς επίλυση και να παρακολουθείται η πορεία του.

Πιο αναλυτικά, ο χρήστης αφού κατεβάσει την εφαρμογή στο android ή ios κινητό ή τάμπλετ του ακολουθεί μια απλή διαδικασία εγγραφής και στη συνέχεια είναι έτοιμος να καταχωρήσει εύκολα και γρήγορα το πρώτο αίτημά του ακολουθώντας τα εξής βήματα:

  1. Κατηγορία
  2. Περιγραφή
  3. Φωτογραφία
  4. Τοποθεσία

Η δήλωση του αιτήματος στη συνέχεια εμφανίζεται αυτόματα στο σύστημα του Δήμου Καρδίτσας και ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την πορεία εξέλιξής του.

Η εφαρμογή «myKarditsa app» αποτελεί μία σημαντική δράση στο πλαίσιο των έξυπνων εφαρμογών αστικής καινοτομίας και καλούμε τους πολίτες να συμμετέχουν στη χρήση της, αλλά και να μεταφέρουν τις όποιες παρατηρήσεις και προτάσεις τους.

Βρείτε την εφαρμογή, αναζητώντας «Αιτήματα Δήμου Καρδίτσας» σε App Store ή Google play.