Επίσκεψη του Δημάρχου Καρδίτσας στις εγκαταστάσεις της “3Π”

Η Καρδιτσιώτικη εταιρία παραγωγής έτοιμων αλειφομένων σαλατών, αρτυμάτων, dressings, sauces και σαλτσών είναι μία από τις ανερχόμενες βιομηχανίες τροφίμων

3pΤις εγκαταστάσεις της εταιρίας παραγωγής έτοιμων αλειφομένων σαλατών, αρτυμάτων, dressings, sauces και σαλτσών “3π” που βρίσκονται στο 6ο χλμ της Ε.Ο. Καρδίτσας- Αθηνών, επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Φωτ. Αλεξάκος συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Οικονομικών κ. Σωτ. Μπακαλάκου, τον Αντιδήμαρχο Επιχειρηματικότητας κ. Κων. Ψημμένο και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ιωαν. Σβάρνα.

Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας της Δημοτικής Αρχής να ενημερωθεί από πρώτο χέρι για τα παραγόμενα είδη και τις δραστηριότητες, τα προβλήματα, αλλά και τις προοπτικές των τοπικών επιχειρήσεων και παράλληλα να αναδείξει και να προβάλλει εντός και εκτός Καρδίτσας το αξιόλογο επιχειρηματικό δυναμικό της περιοχής μας.

Σύμφωνα με την ενημέρωση του Δημάρχου και των συνεργατών του από τα στελέχη της επιχείρησης που τους ξενάγησαν στις εγκαταστάσεις της η “3π” είναι μία από τις ανερχόμενες βιομηχανίες τροφίμων στην Καρδίτσα και στην ελληνική επικράτεια. Ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1998, παράγοντας έναν σχετικά μικρό αριθμό προϊόντων (10-12 διαφορετικές σαλάτες).Το 2001 έγινε αγορά οικοπέδου έκτασης 12.500τ.μ. με σκοπό τη δημιουργία εγκαταστάσεων για να στεγασθεί η συνεχώς αυξανόμενη παραγωγική διαδικασία της επιχείρησης. Εκτός από την αύξηση στον όγκο της παραγωγικής διαδικασίας σημαντική ήταν η αύξηση στα είδη των προϊόντων που παρήγαγε η επιχείρηση. Το 2004 οι νέες εγκαταστάσεις 1.300τ.μ. της επιχείρησης ολοκληρώθηκαν και η νέα γραμμή παραγωγής άρχισε να λειτουργεί δίνοντας νέα δυναμική στην επιχείρηση.

Το 2006 οργανώνει υποκαστάστημα στον Βόλο με ολοκληρωμένο δίκτυο διανομής για την εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής της Μαγνησίας. Η συνεχής αύξηση των αναγκών τροφοδοσίας παραγόμενων προϊόντων και εμπορευμάτων στην αγορά της Μαγνησίας δημιούργησε την ανάγκη, το 2014, για μετεγκατάσταση του υποκαταστήματος σε μεγαλύτερους χώρους και η εταιρία προχώρησε στη δημιουργία νέου υποκαταστήματος στη ΒΙ.ΠΕ. Βόλου συνολικής έκτασης 1.000τ.μ.

Για την κάλυψη των αναγκών της Νοτίου Ελλάδας, των νησιωτικών συμπλεγμάτων, Αιγαίου-Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Κρήτης και Ιόνιων νησιών όπως και για την ανάγκη κάλυψης των απαιτήσεων τροφοδοσίας καταστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής η εταιρία προχωρά στη δημιουργία υποκαταστήματος στην Αττική το 2012 με σκοπό την εξυπηρέτηση της μεγάλης αυτής αγοράς.

Το 2015 η συνεχής αύξηση της ζήτησης των παραγόμενων προϊόντων της οδηγεί την “3π” στη δημιουργία νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων 1.000τ.μ. με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των αυξανόμενων αναγκών. Εμπλουτίζει τη γκάμα των προϊόντων της και προχωρά στην στελέχωση και αναβάθμιση του προσωπικού της, αυξάνοντας το στόλο φορτηγών αυτοκινήτων για την συνεπή και γρήγορη διανομή προς εξυπηρέτηση των πελατών της. Το χαρτοφυλάκιο των παραγόμενων κωδικών της ανέρχεται σε 26 σαλάτες, 15 sauces, 7 dressings, 5 αρτυμάτων και 6 σαλτσών σε διάφορες συσκευασίες που απευθύνονται σε όλους τους επαγγελματίες μαζικής εστίασης και ΗΟ.RE.CA. (fast food, ουζερί, ταβέρνες, creperie, snack bar, cafe, catering, ξενοδοχεία, ιδρύματα κλπ.)

Επόμενος μεγάλος στόχος της “3π” είναι η επέκταση της στις αγορές του εξωτερικού και προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργεί και παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων SO&JO σε συσκευασία 200γρ με σκοπό την παρουσίαση της πλέον στα ράφια των Super Markets της αγοράς του εξωτερικού αλλά και της ελληνικής επικράτειας προς εξυπηρέτηση των αναγκών πλέον και του ιδιώτη καταναλωτή στο τραπέζι του σπιτιού του. Παράλληλα η “3π” αυξάνει τις πωλήσεις της στο κομμάτι των εξαγωγών που πραγματοποιεί σε χώρες των Βαλκανίων αλλά και σε χώρες όπως Σουηδία, Γερμανία, Ιταλία, Κύπρο και βρίσκεται σε συνομιλίες και προσπαθεί, στα πλαίσια της εξωστρέφειας, να εισέλθει στις αγορές των ΗΠΑ, της Ρωσίας και των Αραβικών Εμιράτων.

Ο Δήμαρχος συνεχάρη τα στελέχη της επιχείρησης για την σταθερά ανοδική της πορεία που στηρίζεται στην ποιότητα και την εξωστρέφεια και παράλληλα δημιουργεί πολύτιμες νέες θέσεις εργασίας, επισημαίνοντας οτι αποτελεί ένα καλό παράδειγμα και για άλλες τοπικές επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτύξουν τις δραστηριότητες και το δίκτυό τους. Καλεί δε τους Καρδιτσιώτες να επιλέγουν τα εξαιρετικά προϊόντα της εταιρείας για την ποιότητά τους, την ανταγωνιστική τους τιμή και για την έκφραση στην πράξη της τοπικής καταναλωτικής συνείδησης και της προτίμησής των τοπικών προϊόντων που αξίζουν.