15η Συνεδρίαση Δ.Ε. – Παρασκευή 2 Μαϊου 2025 – ώρα 11.00’ π.μ.
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ:
1. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με άσκηση ή μη έφεσης κατά της αριθμ. Α6/2025 απόφασης του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρικάλων (1ο τμήμα) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
2. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με άσκηση ή μη αναίρεσης κατά της αριθμ. Α72/2025 απόφασης του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρικάλων (2ο τμήμα) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
3. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση εντολής και πληρεξουσιότητας στη δικηγόρο του Δήμου Καρδίτσας με σχέση έμμισθης εντολής για παράσταση ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Εφετείου Λάρισας προς αντίκρουση αίτησης ακυρώσεως Σοφίας Ορφανιώτου εναντίον του Δήμου Καρδίτσας και εναντίον της αριθ. 531/2024 αποφάσεως του Δημάρχου Καρδίτσας (Σ.Ορφ. – δικάσιμος 30-4-2025) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
4. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση εντολής και πληρεξουσιότητας στη δικηγόρο του Δήμου Καρδίτσας με σχέση έμμισθης εντολής για παράσταση ενώπιον του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρικάλων προς αντίκρουση της με αριθ. κατάθεσης ΑΓ82/21-5-2024 αγωγής αποζημίωσης εναντίον του Δήμου Καρδίτσας (Αγ.Τσ. – δικάσιμος 11-4-2025) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
5. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση εντολής και πληρεξουσιότητας στη δικηγόρο του Δήμου Καρδίτσας με σχέση έμμισθης εντολής για παράσταση ενώπιον του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρικάλων προς αντίκρουση της με αριθ. κατάθεσης ΑΓ83/21-5-2024 αγωγής αποζημίωσης εναντίον του Δήμου Καρδίτσας (Β.Βαρ. – δικάσιμος 11-4-2025) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
6. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση εντολής και πληρεξουσιότητας στη δικηγόρο του Δήμου Καρδίτσας με σχέση έμμισθης εντολής για παράσταση ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Λάρισας προς αντίκρουση της με αριθ. κατάθεσης ΚΛ32/7-1-2025 έφεσης εναντίον της αριθ. Α430/31-12-2021 αποφάσεως του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρικάλων, η οποία απέρριψε την με αριθ. ΑΓ105/26-4-2018 αγωγή του Ιω.Σπ. κατά του Ελληνικού Δημοσίου και του Δήμου Καρδίτσας (δικάσιμος 6-5-2025) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
7. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση εντολής και πληρεξουσιότητας στη δικηγόρο του Δήμου Καρδίτσας με σχέση έμμισθης εντολής για παράσταση ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Λάρισας προς αντίκρουση της με αριθ. κατάθεσης ΚΛ148/20-2-2025 έφεσης εναντίον της αριθ. Α85/22-3-2021 αποφάσεως του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρικάλων, η οποία απέρριψε την με αριθ. ΑΓ98/5-5-2017 αγωγή του Σ.Παπ. κατά του Ελληνικού Δημοσίου και του Δήμου Καρδίτσας (δικάσιμος 13-5-2025) (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής – νομ. σύμβουλος Χρ. Βούζα)
8. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση δαπανών πάγιας προκαταβολής διευθυντών σχολικών μονάδων (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
9. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με απαλλαγή υπολόγου και έγκριση απόδοσης λογαριασμού για αναθέσεις έργων ΔΕΔΔΗΕ (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
10. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με απευθείας ανάθεση στον ΔΕΔΔΗΕ της εκτέλεσης των έργων: α) Συμπλήρωση ΦΟΠ στην οδό Αγ.Σεραφείμ τέρμα Καρδίτσα και β) Συμπλήρωση ΦΟΠ στην περιοχή πίσω από το Νοσοκομείο Καρδίτσας (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
11. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αποδοχή χρηματικού ποσού 8.000 € για την συμμετοχή της ΠΕΔ Θεσσαλίας ως συνδιοργανώτριας στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του διοργανώνει ο Δήμος Καρδίτσας το έτος 2025 (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
12. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση του 1ου Συγκριτικού πίνακα και 1ου ΠΚΤΜΝΕ της μελέτης «ΑΡΧΙΤΕΚΟΝΙΚΗ ΑΝΑΤΠΛΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
13. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση του 1ου Α.Π.Ε και του 1ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΥΚΛΙΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΣΤΟ 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
14. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου Α.Π.Ε. και 2ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. υποέργου «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
15. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με συγκρότηση επιτροπής διενέργειας διαγωνισμού και επιτροπής ενστάσεων για την προμήθεια με τίτλο: «ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΤΑΠΗΤΑ (ΤΑΡΤΑΝ) ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΛΟΓΩ ΘΕΟΜΗΝΙΑΣ» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
16. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση πρακτικού του έργου «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΛΣΟΣ ΠΑΥΣΙΛΥΠΟΥ» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
17. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση πρακτικού ολοκλήρωσης της προμήθειας με τίτλο «Προμήθεια και Εγκατάσταση Συστημάτων Έξυπνης Πόλης και Έξυπνης Βιώσιμης Κινητικότητας» για το Υποέργο 6 της Πράξης «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Δήμου Καρδίτσας» με κωδικό MIS 5033605 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
18. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με παραλαβή της μελέτης και καθορισμός του τρόπου ανάθεσης του έργου με τίτλο «ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ»(εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
19. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με συγκρότηση επιτροπής παραλαβής του έργου «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ» (εισ.: αντιδήμαρχος Παν. Σβερώνης)
20. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση πρακτικού 1 επιτροπής διεξαγωγής και αξιολόγησης προσφορών ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού προμήθειας τροφίμων Δήμου Καρδίτσας έτους 2025 (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
21. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με παραχώρηση προς χρήση σχολικών μονάδων του 6ου Γυμνασίου και του 4ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής)
22. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με συντήρηση και επισκευή μουσικών οργάνων του Δημοτικού Ωδείου Καρδίτσας (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής)
23. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με πλήρωση θέσεων υδρονομέων στο Δήμο Καρδίτσας για την αρδευτική περίοδο έτους 2025 (εισ.: αντιδήμαρχος Χαρ. Αγγελίδης)
24. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με καθορισμό όρων εκμίσθωσης της εκμετάλλευσης με υλοτόμηση και απόληψη δασικών προϊόντων, για διάθεση αυτών στο εμπόριο του δημοτικού και διακατεχόμενου δάσους Απιδιάς και συγκεκριμένα: α) των συστάδων 14γ, 20α και 20β, καυσόξυλων δρυός, καυσοξύλων ελάτης και τεχνικής ξυλείας ελάτης, κατά περίπτωση, από μεταφορά λημμάτων του έτους 2024 στο 2025 και β) των συστάδων 15 β, 15 γ, 16 α, 17 α και 17 β, καυσόξυλων δρυός του έτους 2025 (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
25. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με καθορισμό όρων εκμίσθωσης δημοτικής έκτασης 928,00 τ.μ. για πρόχειρη κτηνοτροφική εγκατάσταση αναλόγων τ.μ. – πρόχειρο κτηνοτροφικό κατάλυμα ζώων που βρίσκεται στην Δ.Κ. Σταυρού της Δ.Ε. Κάμπου Καρδίτσας (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
26. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αποδοχή πρόθεσης δωρεάς για τη σύνταξη μελέτης πίνακα υλοτομίας του διακατεχόμενου δάσους Πορτίτσας για το διαχειριστικό έτος 2025 (εισ.: αντιδήμαρχος Φ. Παπαδημητρίου)
27. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αντιμετώπιση προβλημάτων από το ριζικό σύστημα τριών πλατάνων στο χώρο του Δημοτικού Σταδίου Καρδίτσας (εισ.: αντιδήμαρχος Φ. Παπαδημητρίου)
28. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με υλοτομία δυο δένδρων ελάτης στη θέση Κρανιά Ιτάμου (εισ.: αντιδήμαρχος Φ. Παπαδημητρίου)
29. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση αποφάσεων αντιδημάρχου προμήθειας τροφίμων (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής)
30. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση εκτός έδρας μετακίνησης του κ. δημάρχου (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής)
31. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση αποφάσεων δημάρχου για τη μετακίνηση υπηρεσιακών οχημάτων του Δήμου Καρδίτσας εκτός διοικητικών ορίων της Π.Ε. Καρδίτσας (εισ.: πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα τακτικά μέλη της Δημοτικής Επιτροπής σε περίπτωση απουσίας τους θα ειδοποιούν τους νόμιμους αναπληρωτές τους σύμφωνα με το υπ’αριθ. 2/2024 πρακτικό Δημοτικού Συμβουλίου περί εκλογής μελών Δημοτικής Επιτροπής