Υποβολή νέων αιτήσεων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Καρδίτσας

– Από 12/10 έως 16/10 στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσκομίζουν και τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά
– Από τη διαδικασία θα επιλεγούν 40 ωφελούμενοι για το 4μηνο Απρίλιος 2016 – Ιούλιος 2016 και 40 για το 4μηνο Αύγουστος 2016 – Νοέμβριος 2016

Στο πλαίσιο των αποφάσεων 131/2015 και 132/2015 του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας, με τις οποίες εγκρίθηκε η ίδρυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου, καθώς και ο Κανονισμός Λειτουργίας του, ο Δήμος Καρδίτσας και η Συντονιστική Επιτροπή Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου ενημερώνουν τους κατοίκους του Δήμου Καρδίτσας για τα εξής:

1. Το Κοινωνικό Παντοπωλείο ιδρύθηκε για να συμβάλει στην αντιμετώπιση της ραγδαίας αύξησης των κινδύνων του κοινωνικού απολεισμού και της αδυναμίας κάλυψης πρωταρχικών αναγκών από πολλές ομάδες του πληθυσμού.
Οι υπηρεσίες που παρέχει είναι εντελώς δωρεάν και αφορούν έναν συγκεκριμένο αριθμό δικαιούχων, 40 ωφελούμενοι, που θα εναλλάσσονται ανά 4 μήνες, ώστε να είναι δυνατή έρευνα και εξέταση τυχόν μεταβολών στην αρχική τους κατάσταση.
Κάθε δικαιούχος έχει δικαίωμα παροχής υπηρεσιών απο το Κοινωνικό Παντοπωλείο μόνο ένα 4μηνο το χρόνο.
Στους δικαιούχους προβλέπεται να διανέμονται τυποποιημένα τρόφιμα μακράς διαρκείας, είδη ατομικής υγιεινής και καθαριότητας, είδη βρεφικής ανάπτυξης, νωπά τρόφιμα (εφόσον υπάρχουν κατάλληλες υποδομές και εξοπλισμός που διασφαλίζει την ποιότητα, τη συντήρηση και την καλή τους κατάσταση από άποψη υγιεινής και ασφάλειας , σύμφωνα με τις σχετικές υγειονομικές διατάξεις), είδη ένδυσης, υπόδησης, καθώς και παιδικά παιχνίδια.

2. Η επιλογή των 40 ωφελούμενων του Κοινωνικού Παντοπωλείου για το α' 4μηνο της λειτουργίας του (Αύγουστος 2015 – Νοέμβριος 2015) καθώς και των 40 ωφελούμενων για το β' 4μηνο (Δεκέμβριος 2015- Μάρτιο 2016) έγινε με βάση τα στοιχεία του Κοινωνικού Μητρώου Απόρων του Δήμου που τηρεί η Δ/νση Κοινωνικών Πολιτικών και Δημόσιας Υγείας του Δήμου.

3. Για την επιλογή των 40 ωφελούμενων του γ' 4μηνου (Απρίλιος 2016-Ιούλιος 2016) και των 40 ωφελούμενων του δ' τετραμήνου (Αύγουστος 2016- Νοέμβριος 2016) καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν αιτήσεις.
Η υποβολή των αιτήσεων μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα γίνεται από τη Δευτέρα 12/10 έως και την Παρασκευή 16/10, από τις 9.00 – 12.00, στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου στο Δημαρχείο (Αρτεσιανού 1, 2ος όροφος).
Οι ενδιαφερόμενοι θα παραλαμβάνουν αιτήσεις προσυμπληρωμένες, στις οποίες θα απαιτείται μόνο η συμπλήρωση των προσωπικών στοιχείων τους. Παράταση της παραπάνω προθεσμίας δεν πρόκειται να δοθεί.
Διευκρινίζεται οτι κάτοικοι του οικισμού Μαύρικα θα κληθούν να υποβάλουν αιτήσεις με νεότερη ανακοίνωση το προσεχές διάστημα.

Δικαιολογητικά για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίζουν μαζί με την αίτησή τους οι ενδιαφερόμενοι είναι:

  1. Εκκαθαριστικό τρέχοντος έτους (το συνολικό οικογενειακό εισόδημα δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 12.000 € )
  2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  3. Αντίγραφο κάρτας ανεργίας όλων των μελών, που συγκατοικούν με τον ωφελούμενο, αν υπάρχει
  4. Απόφαση αναπηρίας (αν υπάρχει).
  5. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας
  6. Για τους αλλοδαπούς, νόμιμη άδεια παραμονής τουλάχιστον ενός έτους και θεωρημένο διαβατήριο
  7. ΑΜΚΑ αντίγραφο
  8. Αστυνομική Ταυτότητα αντίγραφο
  9. Για μονογονεϊκή οικογένεια, Διαζευκτήριο ή άλλο αποδεικτικό που να το αποδεικνύει.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων

Η επιλογή των ωφελούμενων θα γίνει από την Επιτροπή Αξιολόγησης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων θα γίνει με βάση τα προσκομισθέντα δικαιολογητικά και κατόπιν κοινωνικής έρευνας, όπου χρειαστεί.

Με βάση τα μόρια που θα συγκεντρώσουν, οι 40 πρώτοι θα κριθούν ωφελούμενοι για το γ' 4μηνο και οι 40 επόμενοι για το δ' 4μηνο.

Διευκρινίζεται οτι τυχόν αιτήσεις ωφελουμένων του α' και β' τετραμήνου δεν θα εξεταστούν.